Voor de laatste keer!

15 september 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Nou daar zijn we dan op 14-sep-2018 zitten we in het hotel in LA ons laatste nachtje van onze mooie reis en ga ik nog een verhaaltje schrijven over wat wij de laatste dagen gedaan hebben.

Waar te beginnen, nou na SF zijn we over Highway 1 richting Montery gereisd. Eenmaal daar aangekomen vondt Tess het tijd om eens te gaan shoppen omdat we dit sinds we hier zijn nog niet gedaan hadden. Voor de dag erop 12 september hadden we wat leukers gepland, namelijk een Boottocht om walvissen te gaan kijken dit zou van 09:30 tot 11:30 duren. Nog in de haven kwamen we een Rotterdams stel in de 40 tegen die ook bij ons op de boot zouden zitten na wat kennis gemaakt te hebben en vooral veel gelachen eindelijk de haven uitgevaren. Toen we eindelijk op open zee waren kwam ik erachter waarom ik niet zo erg van water hou en alles erop en eraan.... Werd namelijk al snel kotsmisselijk van de vreselijke golfen. Maar om de pret niet te bederven ben ik tijdens de tocht voor de zekerheid wat dichterbij de toiletten gaan zitten.. dit ontnam echter niet de mooie dingen die we gezien hebben de super luie zeehonden die in vele getallen aanwezig waren en de walvissen natuurlijk, maar het meest verassende volgens de gids althans was dat we killer whales tegen kwamen 2 volwassen met een jong. Maar uiteindelijk meer water gezien dan vis.

Na onze boottocht waar ik uiteindelijk niet gekotst heb. Zijn we doorgegaan naar Cambria waar we 2 nachten moesten doorbrengen. In en om Cambria vonden wij echter niks te doen dus hebben we een relax dagje ingepland. Hierna zijn we doorgegaan naar LA door het mooie Malibu gereden en in ons sombere hotel aan de luchthaven aangekomen. Wel nog wat leuke dingetjes gedaan zoals naar de Santa Monica pier geweest en op aanraden van onze Rotterdamse vrienden wezen eten bij Gus's world famous fried chicken.

Nu dan maar naar bed om morgen weer aan de terugreis te beginnen.

doeiidoeii

1. Britt:
    15 september 2018
    Fijne reis en op naar het fotoboek maken