Apache Historical Trail

29 augustus 2018 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

We begonnen de dag natuurlijk met een ontbijtje bij Butters! Waar Tess van een omelet met bacon genoot en ik mijn omelet liever iets uitgebreider had. Dit was helaas het enige wat ik mocht typen vanaf nu is Tess weer!

Wooow, wat een gave tocht was dit. Vandaag hebben we de Apache Historical Trail gereden van Phoenix naar Sedona. Waarvan een groot gedeelte van deze route onverharde weg is (22 miles), dit is namelijk de route die de indianen gebruikte, voordat een deel van deze weg werd geasfalteerd. De Route begint bij een heel leuk western dorpje een Ghost town met een echte saloon en jail. Onderweg zijn we een heel leuk restaurantje tegen gekomen waar allemaal 1 dollar biljetten aan de muur waren gehangen, maar dan ook echt alle muren van het restaurant!! Er hing denk ik wel voor een paar duizend dollar aan de muur met allemaal boodschappen of een naam er op geschreven. Hier hebben we in de middag lekker gelunched en wat gedronken, en ja ook hier gratis refill zelfs als je vraagt of je het halve glas wat je over heb mee mag nemen word hij weer bij gevuld. Dit was in het plaatsje Tortilla Flat echt in de middel of nowhere. Onderweg hebben we een paar hele mooie stops gemaakt waaronder bij de Roosevelt Dam. Als je ooit in Phoenix of in de buurt bent en je hebt toevallig een dagje niks te doen moet je deze tocht echt maken, maar zorg wel dat je een hele dikke wagen heb zoals wij ;)

Toen we eindelijk na heel de dag in de auto te hebben gezeten aankwamen bij ons hotel om half 8 konden we nog lekker wat aan de overkant eten. Jullie worden al weer bijna wakker en wij gaan zo lekker slapen.