De afgelopen dagen (2-9 t/m 7-9)

7 september 2018 - Mammoth Lakes, California, Verenigde Staten

Hallo lieve mensen,

Sorry voor het niet plaatsen van een blog de laatste dagen, maar na aandringen van Esmee zijn we er toch een gaan schrijven.

De dingen die we ondertussen gedaan hebben als je het kort samenvat: van Bryce naar Zion vandaar naar Las Vegas op naar Death Valley en toen zijn we hier aangekomen. En nog altijd geen beer gezien. Ook ben ik jullie wat smoesjes verschuldigd waarom we niks gepost hebben.

Zion NP: ja sorry wij hebben ook vakantie.

Las Vegas: Hier doen mensen toch s’avonds andere dingen dan Blogs schrijven (achteraf had ik beter een blog kunnen schrijven had me toch wat geld bespaart)

Death Valley: Toch lastig zonder internet.

En nu we hier zijn belandt zal Tess nog even wat met jullie doornemen. Doeii van mij xx

Na dat we uit Bryce zijn vertrokken zijn we via Zion National Park naar ons hotel in St. George gereden. Waar we even de tijd hadden genomen om Zion NP te verkennen maar eerlijk gezegd viel het ons een beetje tegen, we hebben wel 2 Hikes gedaan de Riverside Hike en de Emerald pool. Tijdens deze hikes zijn we een aantal eekhoorns tegen gekomen en een Hert die heel dicht bij het pad stond. Na St. George zijn we door de Vally of Fire naar Las Vegas gereden. De stad zelf viel ons erg tegen we hadden er veel meer van verwacht. De eerste dag zijn we naar de strip gegaan, daar hebben we een beetje rond gelopen en gekeken. Er was een groot winkelcentrum waar we zijn geweest, in dat winkelcentrum zelf zaten denk ik al 3 casino’s. Ons hotel had ook een eigen casino, volgens mij heeft elk hotel zijn eigen casino of andersom. Toen we terug kwamen in het hotel was onze kamer vrij, omdat we allebei best moe waren besloten we om lekker bij het zwembad te gaan liggen het was namelijk ook erg warm net alsof je een oven instapte. S ’avonds hebben we lekker wat gegeten en hebben we even achter een Casino kast gezeten, bij mij ging het bij het begin wel goed maar zoals altijd speel ik te lang door waardoor ik mijn 20 dollar winst weer kwijt was. Bij dave ging het niet zo goed in het casino hij had een beetje pech. De tweede dag moesten we erg vroeg op we werden namelijk om kwart voor 8 opgehaald door het busje voor de helikoptervlucht. Toen we aankwamen moesten we inchecken en een instructiefilmpje kijken, daarna hebben we even moeten wachten voor dat we mochten vliegen. Wij zijn via de Hoverdam naar de Grand Canyon gevlogen waar we op de bodem geland zijn voor een lunch met champagne. Na een korte stop zijn we terug gevlogen. Toen we terug kwamen moesten we even wachten op een busje terug naar Las Vegas. Toen we terug in ons hotel waren zijn we lekker bij het zwembad gaan lunchen. Na Las Vegas zijn we door gereden naar Death Vally dit was een lange rit naar het hotel. We zijn naar de Zout vlaktes geweest en het laagste punt onder zee level op het Amerikaanse continent, de rit was erg mooi. Het was buiten 117 graden Fahrenheit dus erg warm. Toen we s ’avonds wat gingen eten bij het restaurant bij ons op het park kwamen we aan en is soort grote schuur waar je eten kon bestellen en aan een tafel kon gaan zitten het gaf ons echt een camping gevoel. Na Death Valley zijn we aan gekomen op de locatie waar we nu zijn Mammoth lakes, dit is in de winter een echt wintersportplaatsje. In het National park zijn we weer gaan hiken naar de Rainbow Waterfall. Het was een aardige hike vooral de terug weg gezien we toen weer een stuk om hoog moesten, de waterval was wel erg mooi we hebben daar even een drinkpauze ingelast om rustig te kijken.

1. Charles:
    8 september 2018
    Mis alleen jullie foto’s van de laatste blog.
    Groetjes
  2. De hele familie:
    8 september 2018
    Nu op.naar de bewoonde wereld!
    Morgen naar San Francisco !! Zijn weer erg benieuwd xxxx
  3. Opa & Oma:
    9 september 2018
    Gelukkig weer een verslag van jullie avonturen we zijn er blij mee.