Yosemite National Park

9 september 2018 - East Sonora, Californië, Verenigde Staten

Goedemorgen!!

Even een snelle mededeling: de foto’s van onze vorige blog hebben wij nog niet kunnen uploaden maar komen eraan!

Maar nu verder. Vandaag zijn we dus aangekomen in Sonora, maar om hier te komen hebben we de Tioga Pass genomen. Voor de mensen die niet weten wat dit is.. wij weten het ook niet🤔. Gewoon een soort weg zoiets.

Afgelopen blogs heb ik jullie lastig gevallen met feitjes over zwarte beren en dat we er nog steeds geen waren tegen gekomen. Inderdaad waren 🎉. Toen wij lekker aan touren waren op de Tioga Pass zagen we opeens langs de weg een Medium zwarte beer, Medium omdat ik hem niet groot vondt maar ook weer niet klein terwijl Tess het meer een baby beer vondt maar dat terzijde. We hebben dus een zwarte beer gezien 😁.

Als ik jullie dan nu zou beschrijven hoe Yosemite Valley eruit zag kan ik beter even refereren naar een best oude Disney Film Dinosaur Foto is bijgevoegd. Waar op het einde ze in een soort vallei kwamen waar ze uiteindelijk water vonden enzovoorts.. ja je moet die film gezien hebben. Maar dat is eigenlijk de zelfde ervaring die wij hadden je rijd dus via de tioga pass een prachtige vallei binnen met veel watervalletjes en waar je echt geweldig kan hiken. Tess zal het wel weten want die is nu een beetje kapot🤫 aangezien we een pittig steile hike hebben gedaan vandaag naar een watervalletje.Om weer mooie ervaringen en herinneringen te maken!

Tot de volgende keer 🤗

Oja.. foto van de beer uploaden we morgen aangezien de laptop even niet meewerkt.

1. Opa & Oma:
    9 september 2018
    We kijken uit naar jullie foto's wat een mooie reis maken jullie.