Grand Canyon/Antilope Canyon

1 september 2018 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Gisteren zijn we naar Tusayan gereden, een plaatsje vlak bij de Grand Canyon. Toen we waren ingecheckt zijn we naar de Grand Canyon National Park gereden, we hebben een heel stuk langs de rand van de Canyon gelopen. Het uitzicht was echt prachtig. Maar na anderhalf à twee uur lopen hadden we besloten om de shuttlebus te pakken om terug naar de parkeerplaats te gaan. Onderweg terug naar ons hotel stond er echt net naast de weg een Eland waardoor er een kleine file ontstond om foto's te maken.

Vandaag zijn we doorgereden naar Page, om hier te komen moesten we weer door het Grand Canyon National Park. Het was een lange route van 2,5 uur, onderweg hebben we nog een paar mooie stops gemaakt waaronder nog bij de Grand Canyon East Rim en bij de Horseschoe Bend wat ons weer bij een paar mooie plekken bracht. Toen we ingecheckt waren in het hotel moesten we eigenlijk gelijk naar de Antilope Canyon tour, dit is een mooie tour door de Antilope Canyon waar je hele mooie foto's kan maken als het op het goede plekje staat. Gelukkig hadden wij een hele goede en leuke gids die alle goede plekjes wist waardoor we prachtige foto's hebben kunnen maken. Naar de Antilope Canyon moesten we nog een stukje in een soort Pick-up truck waar ze bankjes op hebben gemaakt. Omdat we van te voren dachten dat we meer door de zon moesten lopen hadden we allebei een pet op. Op de terug weg hadden we een plekje wat meer in de wind was waardoor (het kan haast niet anders) bij mij mijn pet afwaaide en we die nu kwijt zijn. Na de tour hebben we heerlijke burgers gegeten,, jaa ik heb ook een Burger op met kaas en bacon bij Denny's

1. Mama:
    2 september 2018
    Echt heel leuk deze verslagen .
    Iedere dag hoop ik weer wat van jullie te lezen.
    Veel plezier nog op jullie bijzondere reis.
    Liefs mama xxx
  2. Opa & Oma:
    2 september 2018
    Leuk verslag Tess je schrijf het leuk op we hebben weer genoten kijken uit naar jullie volgende verslag .doe Dave de groeten van ons .
  3. Rob vroon:
    2 september 2018
    wij reizen met jullie mee !!! En met de mooie foto's zien we wat jullie zien!
    Heel veel plezier in de States
  4. Mier:
    2 september 2018
    Zooo dit ziet er echt geweldig uit zeg, super mooi!